Tuesday 20 December 2011

Terharunya :')



Jam dah menunjukkan pukul 2 pagi...tak tahulah kenapa takleh nak tido nie -.-' lamalah tak update blog..rasa rindulah pulak :D (baru je sehari tak update dah mengada..hehe) okay hari ini nak share tentang jodoh..terlihat satu video dan teruslah tengok o.o ingatlah biasa2 je mula-mula tengok...lepas tu makin dah nak penghabisan hampir nak menitiskan air mata pun ada :')
memang bertuah orang punya badan dapat tunang yang alhamdulillah menepati citarasa.. woo..kalau dapat camtu jugak..memang best lah :O terharu dan excited gilerr sedangkan orang yang tunang saya pulak nak gembira..hihi :D memang cara yang romantik lah dan menepati cara islam...jodoh semua di tangan tuhan ;) dan takdir jugak ditentukan oleh Allah s.w.t betul kata orang-orang majoriti bercinta selepas kahwin Insyaallah lebih bahagia..orang yang bercinta sebelum kahwin tu bukanlah tak bahagia..bahagia tu bahagia jugak tapi orang yang bercinta lepas kahwin lebih bahagia ;) nie ada video contoh..sweet gilerrrrrr :D 




tulah videonya..best kan ;) saya tahu bercouple memang diharamkan oleh islam..tapi saya pernah couple jugak o.O memang melakukan kesilapan yang sangat besar...tapi semua manusia pernah melakukan kesilapan sama ada dalam keadaan sedar ataupun tidak..memang heartbroken lepas break :'( tapi now kawan je..:) okay saya tetapkan pendirian saya tak nak couple-couple lagi lepas ni..Insyaallah...So,lelaki2 yang gentlemen sangat kat luar sana tu...jangan gatal-gatal nak mintak couple2 kat saya k (muka tegas nie) dah tak nak lagi dah..INSAF!!!ada faham...janganlah buat-buat muka kesian n buat hati saya melt eh..hehe waa..kenapalah saya ni cepat melt ah...ah..tak kisah lah melt cepat ke lambat yang penting bercinta kepada Allah lebih baik drpd bercinta dengan manusia kan???
okay..rasa-rasanya that's all for today :)...

                                                                                                                                      Lots of love,





No comments:

Post a Comment