Friday 6 April 2012

Try to Change :)

Assalamualaikum n salam sejahtera yowwww. :D Dah baca tajuk entri ni kan. Ahh, the truth is I wanna change. Dalam erti kata lainnya, saya nak berubah dalam semua aspek terutamanya bab-bab agama :) I hope someone can help me in this. Saya tertariklah tengok orang bertudung labuh. Senang je mata memandang. Lagipun, dapat menutup aurat. Before this saya memanglah jenis yang pakai tudung but I think aurat masih jugak nampak. So, I reallyyyyyyyyyy want to wear it. :) I will try it then. Someone inspire me to change. Saya juga nak ubah sikap diri from bad to good. InsyaAllah jika tiada halangan I can do it. I wanna be a good muslimah and not only a muslim in my IC but also the real islam. I love islam and proud of it.I hope there will be someone to give me some moral support.  Kalau ada jangan segan2 ye. Saya juga nak minta maaf banyak2 kat kawan2 jikalau saya ada buat salah n also towards my family (kalau diaorang stalk my blog lah :D) I'll try my best to change everything. I just need to istiqamah for this. Besides that, I wanna make my parents proud of me for my SPM result. Mesti belajar bersungguh-sungguh nie (muka dah semangat abis nie). Lagipun, kan sebaik-baik perhiasan adalah wanita solehah. Thats whylah. Korang doa-doakanlah ye semoga niat saya ni berterusan dan akan dipermudahkan oleh Allah. Ya Allah jadikanlah aku wanita yang solehah, yang baik diantara yang terbaik, dan kurniakan aku pendamping yang baik, dalam mendapatkan sesuatu yang baik darimu. Amin :) (amin sama-sama ye. thanks :D)




No comments:

Post a Comment