Saturday 28 April 2012

What I Feel :')

Assalamualaikum,hai semua!!!! Hari ini saya nak cerita about my feeling pulak. Semenjak dua menjak nie macam tak tentu arah je perasaan ni. Tapi tak tahu pulak apa sebab nya?? -.-' Mungkin sebab saya ada buat salah kat seseorang kut. i know i ignore someone sebab annoying sangat but it's for his own good. Daripada melepaskan marah depan2 orang lebih baik elakkan je kan. betul ke ni?? Lepas tu kan, saya sedar yang saya kadang2 takut sangattttttttttttttttttttt dengan orang lelaki. Now, saya dah jauhkan diri daripada lelaki2 *hahahaha. So, kalau rasa macam saya tak layan tu sory k. Bukan nak menyombong tapi tak tahulah saya takut kat koranglah (lelaki) -_-  SORRY!!!!!! walaupun sebegitu rupa, saya masih dapat control my ketakutan lah. some boys je yang okay. belum tahap trauma lagi XD besides that, dalam bulan Jun nanti, kami ada produksi SPM yang akan dipersembahkan dekat UM. tema untuk produksi ini ialah lagenda n kami bawak cerita santubong & sejinjang tetapi di-improvise :D title of the story is (Santubong-kasih yang tak kesampaian) saya dilantik jadi setiausaha (di mana julung2 kalinya dilantik kerana terpaksa -.- stress!!) I'll be budak kecik kacukan india dalam cerita tu nanti -.- hahaha. but i still confuse nak guna baju apa nie?? i want to use tudung tapi camne stail budak guna tudung eh? nak free hair salah pulak. ahhhh! tension. Ya Allah permudahkanlah urusanku :') wish me luck guys :)

No comments:

Post a Comment